سازندگان The Division در مورد تفاوت گرافیکی بازی در پلتفرم های مختلف می گویند
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 529
بازدید کل : 119727
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

بازهای رایانه ای
بازی های رایانه ای




سازندگان The Division در مورد تفاوت گرافیکی بازی در پلتفرم های مختلف می گویند

the_division

توسعه دهنده عنوان The Division یعنی استودیو Massive Entertainment در مورد این بحث که این استودیو ممکن است نیاز داشته باشد که از گرافیک نسخه PC برای پلتفرم های PS4 و X1 کاهش دهد، واکنش نشان داده است. در یک مصاحبه با چنل Open World Games در یوتیوب، آقای Martin Hulberg از این استودیو گفته است که استفاده از واژه "دانگرید" به طور دقیق مناسب آن چیزی نیست که استودیو در حال انجام است. ایشان گفتند: "دانگرید کردن یه اصطلاح عجیب برای استفاده است. قطعا ما می خواهیم که یک بازی تا جاییکه می تواند بهترین باشد؛ در این مورد روی پلتفرم های PC, PS4, X1 است. بنابراین من فکر میکنم که اصطلاح دانگرید کمی گیج کننده و عجیب باشد چون ما می خواهیم که بیشترین چیز ممکن از هر پلتفرم را بیرون بکشیم. بدین ترتیب به Xbox توجه شده، به PlayStation توجه شده و البته PC نیز با توجه به سخت افزاری که دارید می تواند یک تجربه ناب ارائه دهد.

همچنین پرسیده شده که آیا Massive در نظر دارد که بازی به صورت 1080p/60FPS اجرا شود یا خیر، Hultberg پاسخ داد که هر یک از پروسه های بازی به صورت جداگانه بهبود بخشیده خواهند شد. ایشان گفتند: "ما همه کنسول ها و پلتفرم ها را نشانه گذاری کردیم بنابراین ما سعی می کنیم که از چیزی که باعث شود به حداقل چیز های مشترک برسیم و همه بخاطر آن آزرده خاطر شوند دوری کنیم. ما می خواهیم که یک تجربه خوب را روی تمام پلتفرم ها ایجاد کنیم."

در ادامه این مصاحبه Hultberg گفت که ممکن است Ubisoft سال بعد و نزدیک عرضه این بازی قصد داشته باشد که یک نسخه بتا یا آلفا عرضه کند. او گفت: "ما تجربه خوبی در ایجاد بازی های آنلاین داریم مثل عناوین Ground Control و World In Conflict و فکر می کنم که دادن این فرصت به بازیبازان برای تست بازی مهم باشد. احتمال می دهم که اخبار بیشتری راجع به این موضوع در آینده منتشر شود."

بازی The Divison در سال 2015 عرضه می شود. مدیر عامل Ubisoft Massive در ماه جوئن به سایت GameSpot گفت که: "چیز های خیلی زیادی وجود دارد که ما در E3 نمایش نداده ایم." پس منتظر سوپرایز های بیشتر از این بازی باشید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 15 آبان 1393برچسب:, :: 9:11 :: نويسنده : ali